Kushtet e përgjithshme për udhëtim

01. Dispozitat e përgjithshme


Këto Kushte të Përgjithshme i bashkëngjiten Marrëveshjes së Udhëtimit dhe janë pjesë përbërëse e saj. Me lidhjen e marrëveshjes së aplikim-udhëtimit (në tekstin e mëtejm: “Marrëveshja”) ndërmjet Fibula Air Travel DOOEL Shkup (në tekstin e mëtejmë: “Organizuesi”) dhe pasagjerit-blerës të udhëtimit/aranzhimit, pasagjeri-blerës i udhëtimit/aranzhimit konfirmon. se atij dhe të gjithë personave përfitues të marrëveshjes (në tekstin e mëtejmë "Pasagjeri") i janë dorëzuar këto Kushte të përgjithshme të udhëtimit (në tekstin e mëtejmë: "Kushtet e Përgjithshme") dhe se ai është i njohur me programin e udhëtimit (në tekstin e mëtejmë: "Programi" ").

Me rastin e regjistrimit dhe lidhjes së Marrëveshjes, Udhëtari deklaron - Unë deklaroj se jam i njohur me Programin dhe Kushtet e Përgjithshme të Udhëtimit dhe se i pranoj plotësisht! kështu kushtet e përgjithshme të udhëtimit bëhen të detyrueshme për Organizatorin, Fibula Air Travel DOOEL Shkup dhe pasagjerin, udhëtarin-blerësin e udhëtimit/aranzhimit dhe të gjithë personat përfitues të udhëtimit/aranzhimit.

02. Përmbajtja e marrëveshjes


Organizatori garanton realizimin e aranzhimit sipas përshkrimit në Program. Përmbajtja e marrëveshjes do të realizohet në mënyrën e përshkruar, me përjashtim të rastit të ndikimit të një “force madhore” që nuk mund të parashikohej (luftë, akte terroriste, grevë, fatkeqësi natyrore, epidemi, trafik dhe probleme teknike në transport, etj.) të tilla si dhe në rast të pengesave jashtë kontrollit të Organizatorit, ose në rast të pengesave që Organizatori nuk mund t'i kapërcejë pa i shkaktuar dëme.Para lidhjes së Marrëveshjes, Organizatori mund të ndryshojë përshkrimin e shërbimeve të tij në Program në çdo kohë. Udhëtari dhe Organizatori deklarojnë se Udhëtari është njoftuar për çdo ndryshim të mundshëm në të dhënat e Programit, përpara lidhjes së Marrëveshjes dhe se Udhëtari është në dijeni të tyre.

03. Aplikimi - Kontrata dhe pagesa

Aplikimi - Kontrata bëhet me shkrim, deri në plotësimin e kapacitetit të vendeve vakante, duke paguar paradhënien e çmimit të treguar në çdo aplikim individual. Pasagjeri mund të regjistrohet për udhëtim dhe të lidh një Marrëveshje në ambientet e Organizatorit, si dhe duke shkëmbyer letra ose me anë të komunikimit me Organizatorin. Udhëtari mund të regjistrohet për udhëtim dhe të lidhë Marrëveshje në të gjitha agjencitë e tjera të udhëtimit që kanë lidhur marrëveshje me Organizatorin për ndërmjetësimin e shitjes së udhëtimit, gjegjësisht të cilët janë të autorizuar të shesin programet e tij të udhëtimit.

Gjatë aplikimit dhe lidhjes së Marrëveshjes, Udhëtari paguan një paradhënie në shumën prej 30% të vlerës së të gjithë marrëveshjes, përveç rasteve kur është rënë dakord ose specifikuar ndryshe në Program. Pjesa tjetër e çmimit të rënë dakord paguhet pas konfirmimit të rezervimit nga shërbimi i rezervimit, jo më vonë se 15 ditë para realizimit të aranzhimit, përveç rasteve kur është dakorduar ose përcaktuar ndryshe në Program. Nëse pasagjeri nuk paguan për aranzhimin deri në atë afat, Organizatori do të konsiderojë se pasagjeri e anulon aranzhimin dhe do të mbledhë shpenzimet për anulimin e aranzhimit nga pasagjeri, në përputhje me kushtet e nenit 07 të Kushteve të Përgjithshme.

Data e pagesës është data e pagesës së llogarisë së Organizatorit ose Ndërmjetësuesit. Çdo paradhënie trajtohet si pagesë për të gjithë pasagjerët, dhe jo vetëm për një pasagjer specifik sipas Marrëveshjes. Nëse udhëtari nuk paguan paradhënien ose çmimin e plotë të marrëveshjes në kohën e duhur, Organizatori i Udhëtimit mund të anulojë Marrëveshjen e Udhëtimit dhe të kërkojë një rimbursim në përputhje me pikën 07 të Kushteve dhe Kushteve të Përgjithshme.


04. Çmimi i marrëveshjes



Çmimet për të gjitha udhëtimet/aranzhimet janë të publikuara në denarë ose euro me obligim që udhëtari të bëjë pagesën në kundërvlerë në denarë sipas kursit të këmbimit të tregut - shpallur nga Organizatori. Çmimet përcaktohen nga Organizatori dhe ato nuk mund të kundërshtohen nga Udhëtari. Me nënshkrimin e Marrëveshjes konsiderohet se pasagjeri është pajtuar me çmimin e marrëveshjes.

Organizatori rezervon të drejtën të ndryshojë çmimin e aranzhimit dhe pas përfundimit të aplikimit - Kontrata e udhëtimit, në rast ndryshimi të çmimeve të hotelit, transportit dhe shërbimeve të tjera, duke përfshirë por pa u kufizuar në çmimet për tarifat e transportit, çmimet e karburanteve dhe / ose sende ushqimore bazë, si dhe në rast të ndryshimit të kursit të këmbimit të tregut. Për të rritur çmimin e aranzhimit deri në 10% nuk ​​kërkohet pëlqimi i Udhëtarit (i llogaritur në pjesën tjetër të pagesës). Për të rritur çmimin e marrëveshjes me më shumë se 10%, pasagjeri ka të drejtë të zgjidhë kontratën pa detyrimin për të kompensuar dëmin e shkaktuar nga anulimi.
Organizatori njofton udhëtarin për rritjen e çmimit prej më shumë se 10% në kohën e duhur, me email ose me shkrim. Nëse brenda dy ditëve nga marrja e njoftimit, pasagjeri nuk e njofton me shkrim Organizatorin se anulon Marrëveshjen, pasagjeri konsiderohet se e ka pranuar çmimin e ri dhe është i detyruar ta paguajë atë në tërësi.
Nëse Organizatori njofton më tej një ulje të çmimeve të udhëtimit/aranzhimit (p.sh. oferta speciale ose zbritje për "minutën e fundit" ose ndonjë zbritje tjetër), ulja nuk mund t'i referohet marrëveshjeve tashmë të lidhura të udhëtimit dhe nuk mund të jetë bazë për çdo kundërshtim apo ankesë të pasagjerit drejtuar organizatorit.

Për të rritur çmimin e marrëveshjes me më shumë se 10%, pasagjeri ka të drejtë të zgjidhë kontratën pa detyrimin për të kompensuar dëmin e shkaktuar nga anulimi. Organizatori njofton pasagjerin për rritjen e çmimit mbi 10% në kohë, me email ose me shkrim. Nëse brenda dy ditëve nga marrja e njoftimit, pasagjeri nuk e njofton me shkrim Organizatorin se po anulon Marrëveshjen, pasagjeri konsiderohet se ka pranuar çmimin e ri dhe është i detyruar ta paguajë atë në tërësi.Në rast se Udhëtari kërkon përmbushjen e shërbimeve shtesë nga ato të ofruara në Program, Udhëtari është i detyruar të bëjë pagesa shtesë për to. Shërbimet e kryera jashtë vendit që nuk janë dakorduar paraprakisht dhe paguhen nga pasagjeri, pasagjeri i paguan në vend kryerësit e menjëhershëm të shërbimit. Për të gjitha shërbimet shtesë dhe pagesat që pasagjeri kryen në vend të kryerësit të menjëhershëm të shërbimit, Organizatori nuk ka asnjë detyrim dhe pagesat e bëra nga pasagjeri mbi këtë bazë, pasagjeri nuk ka të drejtë të kërkojë nga Organizatori.


05. Kategorizimi dhe përshkrimi i shërbimeve

Hotelet dhe apartamentet e ofruara përshkruhen sipas kategorizimit zyrtar në momentin e shpalljes së Programit. Cilësia e shërbimeve është e standardizuar nga autoritetet lokale turistike. Standardet e akomodimit dhe shërbimit ndryshojnë sipas destinacionit dhe nuk krahasohen. Organizatori nuk mban përgjegjësi nëse cilësia dhe standardet e shërbimeve nuk korrespondojnë me kategorizimin zyrtar. Organizatori nuk mban përgjegjësi për asnjë shërbim dhe/ose informacion tjetër me gojë ose me shkrim që nuk përmbahet në përshkrimin e shërbimeve në programin e ofruar.Organizatori i udhëtimit nuk është i detyruar të bëjë ankesa gojore në pikat e shitjes, të cilat nuk janë në linjë dhe devijojnë nga përshkrimi i dhënë në Program. Organizatori nuk detyrohet nga ankesat e bëra nga hotelet dhe apartamentet e ofruara që nuk janë pjesë e përmbajtjes së përshkrimit të dhënë në Program.

06. E drejta e organizatorit për ndryshime dhe anulim të aranzhimit

Pas përfundimit të aplikimit - Kontrata, dhe para fillimit të udhëtimit :
Organizatori ka të drejtë të ndryshojë Programin (në kohëzgjatje ose përmbajtje), si dhe të ndryshojë çmimin e marrëveshjes, në rast të forcës madhore ose rrethanave të jashtëzakonshme që ai nuk mund t'i parashikonte, shmangte ose hiqte, si dhe në rasti i pengesave për shkak të të cilave do të dëmtohej nga realizimi i Programit.


Në rastet kur nuk ka mundësi akomodimi në objektin e rezervuar, për shkak të problemeve teknike apo “mbi rezervimit” nga hoteleri, Organizatori ka të drejtë të akomodojë pasagjerin sipas mundësive për momentin, në një objekt të të njëjtes kategori ose nëse nuk është e mundur të sigurohet akomodimi në një objekt të së njëjtës kategori, pasagjeri do të akomodohet në një objekt të kategorisë më të lartë, pa kompensim shtesë. Në këtë rast, pasagjeri nuk ka të drejtë të zgjedhë objektin në të cilin do të akomodohet. Në rast se nuk është e mundur të akomodohet në një objekt të një kategorie më të lartë, Organizatori do t'i ofrojë pasagjerit akomodimin në një objekt të një kategorie më të ulët duke kërkuar pëlqimin e tij.Ka të drejtë të shtyjë ose anulojë aranzhimin në rast të numrit të pamjaftueshëm të pasagjerëve të regjistruar nga minimumi i parashikuar për një aranzhim të caktuar. Në rast të anulimit të aranzhimit, Organizatori është i detyruar të njoftojë të gjithë pasagjerët për anulimin të paktën 5 ditë para fillimit të realizimit të aranzhimit dhe t'i kthejë fondet e paguara plotësisht.

Gjatë udhëtimit:
Organizatori ka të drejtë të ndryshojë ditën ose orën e udhëtimit, si dhe të ndryshojë programin e udhëtimit dhe të bëjë ndryshimet e nevojshme në Program, nëse ndryshojnë kushtet e udhëtimit (ndryshim orar fluturimi, ulje të detyruar, kufi me njerëz ose trafik, mbyllja e ndonjë prej vendeve të përcaktuara, ndryshimet e vizave, situata e sigurisë, fatkeqësitë natyrore ose rrethana të tjera të jashtëzakonshme dhe objektive dhe forca madhore) pa detyrimin për të paguar dëmshpërblim pasagjerit.

Organizatori është i detyruar të informojë pasagjerin për ndryshimet menjëherë dhe në mënyrën më të përshtatshme. Në rast se pasagjeri ndërhyn në realizimin dhe realizimin e udhëtimit me sjellje të vrazhdë dhe të papërshtatshme, pavarësisht nga paralajmërimet e dhëna, Organizatori mund të kërkojë rimbursim për shpenzimet e bëra.


07. E drejta e pasagjerit për të anuluar udhëtimin

Pasagjeri ka të drejtë të anulojë udhëtimin në çdo kohë dhe është i detyruar të njoftojë me shkrim Organizatorin për anulimin. Data e anulimit me shkrim të Marrëveshjes është baza për llogaritjen dhe mbledhjen e tarifës që i takon Organizatorit si pasojë e anulimit, e shprehur si përqindje e kostos totale të udhëtimit/aranzhimit, përveç rasteve kur është rënë dakord ose specifikuar ndryshe në Program, shkalla e mëposhtme:

A) Për lundrimet me varka 1. Sipas kushteve të udhëtimit që do të krijohen nga ofruesi i shërbimit përfundimtar, dhe do të varen nga periudha e udhëtimit.

B) Për programet nga oferta e "Udhëtim në distancë" 1. Sipas kushteve të udhëtimit që do të krijohen nga ofruesi i shërbimit përfundimtar, dhe do të varen nga periudha e udhëtimit.

C) Për programet nga oferta e ekskursioneve studentore, mësimdhënie në natyrë, udhëtime studentore, kongrese dhe seminare 1. Sipas kushteve të udhëtimit të cilat do të jenë të ndryshme në varësi të Marrëveshjes së të dyja palëve dhe do të bien dakord shtesë.


D) për udhëtime të rezervuara me çmime për rezervim të hershëm ose në minutën e fundit 1. Për anulim, pavarësisht nga koha kur anulohet udhëtimi, tarifohet 100% e shumës së paguar. Nëse pasagjeri e anulon marrëveshjen me kohë, Organizatori ka të drejtë në një tarifë trajtimi në shumën prej 10 Euro për aplikim-kontratë.

Ndryshimi i vendit të rënë dakord, datës së udhëtimit, mjetit të transportit, kapacitetit akomodues, njësisë së akomodimit, mosmarrja e vizës, mospagesa e çmimit të rënë dakord etj., konsiderohet anulim i udhëtimit dhe Organizatori nuk mban çdo përgjegjësi për të. Nëse udhëtari ndryshon datën e nisjes së të njëjtit aranzhman të paktën 15 ditë përpara ditës së nisjes së konfirmuar më parë, nëse është e mundur Organizatori do të ndryshojë rezervimin dhe do të ngarkojë vetëm shpenzimet e trajtimit në shumën 10 € / Euro, me aplikim-kontratë.


Nëse pasagjeri anulon kontratën menjëherë para udhëtimit për shkak të një sëmundjeje të papritur të pasagjerit, bashkëshortit, fëmijës, prindit, vëllait ose motrës së pasagjerit, prindi birësues dhe prindi birësues, vdekja e pasagjerit, bashkëshortit, fëmijës, prindit, vëllait. ose motra e pasagjerit, prindi birësues dhe prindi birësues, si dhe në rast anulimi për shkak të thirrjes së pasagjerit për stërvitje ushtarake, fatkeqësi natyrore ose gjendje të jashtëzakonshme të shpallur zyrtarisht nga organi kompetent i vendit të udhëtimit, pasagjeri është i detyruar. t'i rimbursojë Organizatorit vetëm shpenzimet e bëra (transport, akomodim, udhëtime, etj.).Për udhëtime të gjata dhe individuale, pasagjeri është i detyruar të paguajë aranzhimin në tërësi, përveç rastit kur ofruesi i shërbimit pranon një rimbursim.

Për rastet e përmendura, pasagjeri është i detyruar t'i dorëzojë Organizatorit dëshmi nga organet kompetente përkatëse që vërtetojnë se pasagjeri është i penguar të bëjë udhëtimin. Sulmet terroriste lokale, shpërthimet, infeksionet, epidemitë dhe sëmundjet e tjera, fatkeqësitë natyrore, kushtet klimatike, etj. për të cilat nuk ka asnjë përcaktim zyrtar si gjendje emergjente nga autoritetet kompetente shtetërore në vendin e nisjes ose mbërritjes, nuk konsiderohen si arsye për anulimin ose ndërprerjen e udhëtimit dhe udhëtari nuk ka të drejtë për rimbursim të shumës së paguar. fondet si çmimi i udhëtimit.


Sëmundje e papritur nënkupton nëse konfirmohet nga një mjek i autorizuar, i përcaktuar si sëmundje ose çrregullim organik i papritur, që shfaqet pas lidhjes së Marrëveshjes së Udhëtimit dhe që nuk ka lidhje ose është pasojë e një gjendjeje të mëparshme shëndetësore dhe është e tillë. natyrë që kërkon trajtim, qëndrim në spital (shtrirje në spital) dhe pengon fillimin ose përdorimin e udhëtimit të rënë dakord.

Në rast anulimi të kontratës për shkak të një ngjarjeje të mbuluar nga polica e sigurimit, pasagjeri ushtron të drejtën e tij drejtpërdrejt nga siguruesi. Pas anulimit të Marrëveshjes, Organizatori nuk është i detyruar t'i rimbursojë pasagjerit shpenzimet e ngarkuara për ndërmjetësimin e vizave, si dhe shpenzimet e tjera të paguara.

08. Обврски и права на организаторот на патувањето


Organizatori është i detyruar të kujdeset për realizimin e shërbimeve dhe përzgjedhjen e ofruesve të shërbimeve me vëmendjen e një organizatori të mirë dhe të kujdeset për interesat e udhëtarëve në përputhje me parimet profesionale në turizëm.

Organizatori nuk mban përgjegjësi për dëmet e shkaktuara nga gabimet në funksionimin e shoqërive të transportit, personave juridikë katering, guidave turistike dhe shoqëruesve, për të cilat është lëshuar leje pune ose licencë dhe kontrolli mbi funksionimin kryhet nga një autoritet kompetent i shtetit. në të cilën janë regjistruar.
Organizatori përjashton çdo përgjegjësi në rast të ndryshimeve dhe moskryerjes së shërbimeve të shkaktuara nga forca madhore si dhe vonesa në transport.

Organizatori i udhëtimit nuk pranon asnjë përgjegjësi nëse përfaqësia diplomatike-konsullore refuzon lëshimin e vizës së hyrjes ose vonohet në lëshimin e vizës, ose nëse departamenti i imigracionit i një vendi të huaj nuk miraton hyrjen e një pasagjeri të caktuar, ose për ndonjë pasoja të tjera që lindin për shkak të mosfunksionimit të mundshëm ose humbjes së dokumenteve të udhëtimit të pasagjerit. Në këto raste pasagjeri paguan shpenzimet shtesë me shpenzimet e tij dhe pasagjeri nuk ka të drejtë të kërkojë shpenzime të tilla nga Organizatori.

Organizatori nuk mban përgjegjësi nëse pasagjerit i ka humbur dokumenti i udhëtimit para ose gjatë udhëtimit, ose nëse dokumenti i udhëtimit të pasagjerit është i pavlefshëm, i skaduar ose me periudhë të pamjaftueshme vlefshmërie për të hyrë në vendin në të cilin ai/ajo udhëton. Në këtë rast, pasagjeri i paguan vetë shpenzimet shtesë dhe pasagjeri nuk ka të drejtë të kërkojë shpenzime të tilla nga Organizatori.
Në rastet e mësipërme, Organizatori do të përpiqet t'i ofrojë ndihmën e duhur udhëtarit për kthim të sigurt nga udhëtimi ose realizimin e ndonjë pretendimi nga ofruesi i shërbimit, ku pasagjeri do t'i paguajë organizatorit shpenzimet që do të lindin nga ato shërbime shtesë.

09. Detyrimet e pasagjerit

Pasagjeri (personalisht pasagjeri-blerësi dhe të gjithë personat që përdorin aranzhimin) është i detyruar të:

Të njihen në detaje me Kushtet e Përgjithshme dhe të vënë në dukje qartë dhe me shkrim kërkesat e veçanta që nuk mbulohen nga shpallja e Programit.


Të paguajë çmimin e rënë dakord sipas kushteve, afateve dhe mënyrës së parashikuar në Marrëveshje.
Për të kompensuar dëmin që do t'u bëjë ofruesve të drejtpërdrejtë të shërbimit ose palëve të treta;


Para nënshkrimit të Marrëveshjes, të informohen në ueb faqen e Ministrisë së Punëve të Jashtme të Republikës së Maqedonisë së Veriut (www.mfa.gov.mk), si dhe të informohen në mënyra të tjera të përshtatshme për vendet e të ashtuquajturit. rrezik të lartë ose të moderuar.

T'i paraqesë me kohë Organizatorit të dhëna dhe dokumente të sakta dhe të plota të nevojshme për organizimin e udhëtimit dhe të sigurohet që dokumentet e tij të udhëtimit, bagazhet etj., të plotësojnë kushtet e përcaktuara nga rregulloret e vendit të origjinës, transitit dhe përfundimtar. vendi i udhëtimit (rregulloret kufitare, doganore, monetare dhe të tjera).

Të respektojë rregullat e shtëpisë në ambjentet e hotelierisë dhe hotelierisë, si dhe në mjetet e transportit dhe të bashkëpunojë me përfaqësuesin/shoqëruesin e Organizatorit dhe ofruesit e shërbimeve në mirëbesim. Në rast të mospërmbushjes së këtyre detyrimeve, pasagjeri është përgjegjës ndaj organizatorit për dëmin e shkaktuar. Pasagjerët që prishin rendin mund të hiqen nga aranzhimi.


Keni një pasaportë të vlefshme dhe informoni Organizatorin nëse vendi ku po udhëtoni (ose vendet nëpër të cilat po udhëtoni tranzit) ka nevojë për vizë për ta marrë atë në kohën e duhur;

Të informohet për rregullat e këmbimit dhe doganave në vendin e tij dhe në vendet ku udhëton;


Të informohen për rregullat e përdorimit të objekteve hotelierike dhe hoteliere direkt nga ofruesit e shërbimeve.


T'i mbajë dhe të jetë personalisht përgjegjës, për të gjitha dokumentet, paratë dhe bagazhet personale të tyre gjatë gjithë kohës së udhëtimit.

Në vendngjarje, menjëherë dhe pa vonesë, t'i njoftojë organizatorin ose personat e shënuar në dokumentacionin e udhëtimit, kundërshtimin e arsyetuar, si rregull me shkrim.


Të njoftohet nga përfaqësuesit e autorizuar të Organizatorit, jo më vonë se 24 orë, por jo më herët se 48 orë, për orën e saktë të nisjes dhe kthimit nga udhëtimi.


10.1 Transporti ajror

Pasagjeri është i detyruar t'i përshtatet transportit dhe organizimit të tij në përputhje me rregullat dhe rregulloret e përcaktuara.

Transporti i udhëtarëve me avion rregullohet nga rregullat ndërkombëtare që zbatohen për trafikun ajror, si dhe në përputhje me rregullat e kompanisë ajrore të punësuar nga organizatori i udhëtimit.

Pasagjeri është i detyruar të kontrollojë rezervimin e tij të fluturimit në agjenci, jo më vonë se 72 orë para nisjes.
Pasagjeri është i detyruar të informohet në aeroport për vendin e kontrollit dhe dorëzimit të bagazheve në kohën e zakonshme - një orë e gjysmë para nisjes.

Në rast të ndryshimit të orës së planifikuar të ngritjes dhe uljes së avionit nga kompania ajrore, vonesës së avionit dhe anulimit të fluturimit, Organizatori i Udhëtimit nuk mban asnjë përgjegjësi për pasojat e mundshme.


Për çdo mospërputhje në të dhënat personale që i jepen Organizatorit të Udhëtimit gjatë aplikimit për aranzhim, me të dhënat e pasaportës së pasagjerit që mund të shkaktojnë pasoja të deklarimit të biletës të parregullt dhe lëshimit të biletave të reja ajrore, janë në kurriz të pasagjerit dhe organizatorit të udhëtimit. asnjë përgjegjësi.


Pasagjeri është përgjegjës për biletën e tij të avionit që në momentin që e merr nga përfaqësuesi i agjencisë së aeroportit ose nga zyrtari në agjencinë e udhëtimit. Pasagjeri mban të gjitha pasojat e humbjes së biletës së avionit para ose gjatë udhëtimit. Nuk është e mundur të lëshoni një biletë avioni të dyfishtë ose kartë imbarkimi për të hipur në avion dhe kostoja e një bilete të re ajrore do të përballohet nga pasagjeri.


Nëse pasagjeri nuk e realizon udhëtimin për arsyet e mësipërme, Organizatori i Udhëtimit nuk është i detyruar të kthejë fondet e paguara për udhëtimin/aranzhimin dhe rregullat e forcës madhore nuk do të zbatohen.

10.2 Transporti me autobus


Transporti me autobus, si dhe transfertat me autobus, kryhen me autobusë standardë turistikë në përputhje me rregulloret dhe kriteret që zbatohen në vendet ku është regjistruar transportuesi i autobusit i punësuar nga Organizatori i Udhëtimit.

Nuk ka një rregullim të paracaktuar të ulëseve të pasagjerëve, as nuk ka një mënyrë të caktuar për të ndryshuar vendet gjatë udhëtimit me autobus. Vendet në autobus ndahen në mënyrë sekuenciale sipas datës së raportimit të marrëveshjes nga pasagjeri. Përjashtim mund të bëjnë disa udhëtime me autobus, me ç'rast një udhëtim i tillë rregullohet me një dispozitë të veçantë në itinerar.Nuk ka rregullim të paracaktuar të vendeve të pasagjerëve, as nuk ka një mënyrë të caktuar për të ndryshuar vendet kur udhëtoni me autobus. Vendet në autobus ndahen në mënyrë sekuenciale sipas datës së raportimit të marrëveshjes nga pasagjeri. Përjashtim mund të bëjnë disa udhëtime me autobus, me ç'rast një udhëtim i tillë rregullohet me një dispozitë të veçantë në itinerar.



11. Bagazhi


Në rastin e transportit ajror, pasagjeri ka të drejtë të transportojë bagazhe sipas rregullave të linjës ajrore dhe kushteve të përcaktuara nga Programi.

Në rastin e transportit të rregullt me ​​autobus dhe transportit me autobus çarter, lejohet bagazhi me një çantë udhëtimi (deri në 20 kg) për pasagjer dhe një çantë dore, përveç nëse përcaktohet ndryshe nga transportuesi ose programi. Për çdo kilogram bagazh mbi sasinë e lejuar dhe që tejkalon dimensionet e lejuara të një bagazhi udhëtimi, transportuesi ka të drejtë t'i ngarkojë pasagjerit një kosto shtesë, shuma e së cilës varet nga destinacioni i udhëtimit.Pasagjeri nuk ka të drejtë të kërkojë një kosto të tillë nga Organizatori i Udhëtimit. Fëmijët deri në 2 vjeç në transportin ajror dhe fëmijët që nuk paguajnë biletën e autobusit kanë të drejtë për bagazh falas në përputhje me rregullat ndërkombëtare.

Si bagazh nuk lejohet importimi i mallrave komerciale, ushqimeve, pijeve, drogave, narkotikëve, mjeteve kimike dhe të tjera të ndezshme, armëve, kafshëve, bimëve, ambalazheve dhe sendeve të ngjashme.


Gjatë ngarkimit dhe shkarkimit të bagazheve nga automjeti, pasagjeri është personalisht përgjegjës për të. Gjatë realizimit të aranzhimit për bagazhin e automjetit, pasagjeri kujdeset për veten. Prandaj, ju rekomandojmë që para udhëtimit të bëni një polic sigurimi udhëtimi me sigurimin e bagazheve, përmes një kompanie sigurimi, e cila mund të paguhet në agjencinë e Organizatorit.

Në rast të shkatërrimit ose humbjes së bagazhit, Organizatori nuk do të jetë përgjegjës dhe pasagjeri nuk mund të kërkojë rimbursim ose ndonjë kompensim për bagazhet e dëmtuara ose të humbura nga Organizatori i Udhëtimit.
Operatori turistik nuk është përgjegjës për çdo bagazh të shkatërruar ose humbur bagazh, ose sende me vlerë gjatë qëndrimit në objektin e akomodimit.



12. Rregulloret dhe mbrojtja shëndetësore

Pasagjeri është i detyruar të informohet nga institucioni kompetent shëndetësor dhe të respektojë rregullat shëndetësore për udhëtim në një shtet të caktuar (nevoja për vaksinë ose dokument shëndetësor). Në rast sëmundjeje ose aksidenti gjatë përdorimit të aranzhimit, shpenzimet e trajtimit ose ndërhyrjeve të mundshme mjekësore paguhen nga pasagjeri.

Организаторот препорачува, Патникот пред патувањето да направи полиса за Патничко осигурување преку Осигурителна компанија, која може да се уплати кај Организаторот.

13. Akomodimi në dhoma dhe apartamente


Nëse pasagjeri nuk ka rënë dakord për një dhomë/apartament me karakteristika të veçanta gjatë regjistrimit me Organizatorin e Udhëtimit dhe nënshkrimit të Marrëveshjes së Udhëtimit, ai/ajo do të pranojë çdo dhomë/apartament të regjistruar zyrtarisht për akomodim në objektin e rënë dakord.

Nëse Udhëtari ka kërkesa shtesë (komoditet, orientim i dhomës, dysheme, etj.), Organizatori do të përpiqet t'u përgjigjet kërkesave të tilla shtesë të Udhëtarit, por nuk garanton pajtueshmërinë. Akomodimi normal në dhoma është në orën 14:00, dhe dalja nga dhomat bëhet deri në orën 10:00, përveç nëse parashikohet ndryshe nga ofruesi i shërbimit.


Duke marrë parasysh situatën aktuale me virusin Covid-19, ofruesit e shërbimeve të akomodimit rezervojnë të drejtën të bëjnë ndryshime në përmbajtje pa njoftuar një palë të tretë, për shkak të së cilës Organizatori nuk mban përgjegjësi ndaj udhëtarit për ndryshimet e bëra nga shërbimi. ofrues

14. Program udhëtimi individual dhe shërbime individuale


Udhëtimi individual (në tekstin e mëtejmë: Programi individual) i Udhëtarit është një kombinim i dy ose më shumë shërbimeve, si dhe udhëtimi shumëditor që përfshin shërbimin e akomodimit për data të caktuara, të organizuar nga Organizatori për nevojat e Udhëtarit.
Në rastin e udhëtimeve individuale, nuk zbatohen dispozitat e kushteve të përgjithshme, të cilat për nga natyra e tyre do të zbatoheshin ekskluzivisht për udhëtimet dhe programet në grup.

Për udhëtime individuale dhe “rezervime sipas kërkesës”, Udhëtari paguan depozitë në shumë prej jo më pak se 50 euro në denarë pro-vlerë sipas normës së shitjes së bankave në ditën e pagesës. Nëse rezervimi pranohet nga pasagjeri, depozita llogaritet në çmimin e shërbimit

Nëse rezervimi nuk konfirmohet nga agjenti i shërbimit brenda periudhës së rënë dakord, depozita i kthehet plotësisht pasagjerit. Nëse pasagjeri nuk pranon rezervimin e ofruar ose të konfirmuar, i cili është plotësisht në përputhje me kërkesat e pasagjerit, shuma e depozitës mbahet nga ndërmjetësi i shërbimit, në tërësi.


15. Mbrojtja e të dhënave personale të pasagjerit


Të dhënat personale të pasagjerit, të cilat ai i jep vullnetarisht, janë sekret biznesi i Organizatorit. Udhëtari pranon që Organizatori mund të përdorë të dhënat personale të Udhëtarit për realizimin e Planit të Udhëtimit të rënë dakord, ku adresat, vendi, koha dhe çmimi i udhëtimit dhe emrat e përcjellësve nuk mund t'u zbulohen personave të tjerë përveç personave në përputhje me ligj të veçantë.dispozitat.


16. Zgjidhja e ankesave


Në rast të kryerjes jo të plotë ose të dobët të shërbimeve, pasagjeri ka të drejtë në kompensimin e dëmit të shkaktuar, vetëm nëse ai i paraqet një ankesë me shkrim Organizatorit në emër të tij. Organizatori nuk ka asnjë detyrim t'i përgjigjet një ankese të paraqitur nga më shumë se një person.

Procedura e ankesës:

Pasagjeri ka detyrimin që menjëherë dhe pa vonesë të reklamojë shërbimin me përfaqësuesin e Organizatorit, dhe nëse nuk e ka, me ofruesin e shërbimit. Pasagjeri është i detyruar të bashkëpunojë me përfaqësuesin dhe ofruesin e shërbimit në mirëbesim për të eliminuar arsyet e ankesës. Nëse Udhëtari në vend nuk pranon zgjidhjen e ofruar të ankesës që korrespondon me shërbimin me pagesë, Organizatori nuk do të pranojë ankesën shtesë të Udhëtarit dhe nuk do t'i përgjigjet asaj. Nëse shkaku i ankesës nuk hiqet.
Pasagjeri është i detyruar të përpilojë një konfirmim me shkrim (procesverbal) për ankesën me përfaqësuesin e Organizatorit. Organizatori nuk ka asnjë detyrim për t'iu përgjigjur ankesave që nuk mbështeten me një konfirmim me shkrim (procesverbal).

Pasagjeri është i detyruar të paraqesë një ankesë me shkrim brenda 8 ditëve pas përfundimit të marrëveshjes në pikën e shitjes ku ka paguar për marrëveshjen, dhe ankesës është i detyruar t'i bashkëngjisë një konfirmim me shkrim (procesverbal) të nënshkruar nga përfaqësuesi i Organizatori, si dhe dëshmitë e dëmtimit.Organizatori do të shqyrtojë vetëm ato ankesa që janë paraqitur në përputhje me Kushtet e Përgjithshme dhe që përmbajnë dokumentacion të plotë dhe përkatës.

Organizatori është i detyruar t'i përgjigjet ankesës brenda 14 ditëve nga marrja e ankesës. . Organizatori mund të shtyjë afatin për t'iu përgjigjur ankesës në rast nevoje për informacion shtesë dhe kontrollimin e ankesave të deklaruara me ofruesin e shërbimit.

17. Kompetenca e gjykatës


Në përputhje me pikën 16 të këtyre kushteve, pasagjeri ka të drejtë të ankohet tek Organizatori. Nëse pasagjeri nuk është i kënaqur me përgjigjen e organizatorit, ose nëse organizatori nuk i përgjigjet pasagjerit në përputhje me afatet e përcaktuara në këto kushte të përgjithshme, pasagjeri ka të drejtë të paraqesë padi në Gjykatën Themelore Civile në Shkup. .



18. Politika e marketingut


Fibula Travel, si pjesë të aktiviteteve të saj promovuese, përmes shpalljeve në formë digjitale dhe të shtypur, i publikon ofertat aktuale për destinacione, hotele, ekskursione, aktivitete, oferta paketash si dhe përmbajtje të tjera. Përmbajtjet të cilat janë pjesë e marketingut të realizuar nga Fibula Travel, janë materiale që i pranojmë nga Hotele, Agjencitë e Promovimit të Turizmit, Institucione Shtetërore dhe instanca të tjera. Autenticiteti i tyre me paraqitjen reale është përgjegjësi e krijuesve të materialeve promocionale, kurse Fibula Travel si palë, vetëm i përshtat materialet me qëllim të paraqitjes me një cilësi më të mirë të përmbajtjeve të marketingut. Çmimet që shpallen në kuadër të publikimeve të marketingut të Fibula Travel, janë çmimet të cilat janë aktuale në momentin e publikimit dhe vlera e tyre mund të ndryshojë në çdo moment, varësisht nga faktorë të tjerë.